Subject: Ohutu liiklus Kihnu Kooli juures
From: "Kihnu Kool" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 31 May 2024 11:31:02 +0300

Tere!

Pöördun mure ja palvega. Koolijuhi ja lapsevanemana teeb mulle muret liiklus 
Kihnu Kooli, muuseumi ja rahvamaja piirkonnas. On küll olemas kiirust 
piiravad liiklusmärgid, kuid uljad sõitjad nendest kinni ei pea. Kihnu Kooli 
õpilastest paljud liiklevad jala, jalgratastega ning kiirust ületavad 
roolijad on neile ohuks. Eriti sügisel ja kevadel, kui liiklus muutub saarel 
ringi liikuvate turistide tõttu tihedamaks. Muidugi on uljaid sõitjaid ka 
kohalike hulgas. Kas oleks mõistlik kooli, muuseumi ja rahvamaja vahelisele 
lõigule lisada lamavad politseinikud, mis sunniksid mootorsõidukitega 
sõitjatel kiirust maha võtma?
Mõtteid ja vastust ootama jäädes!

Tervitades
Õie Merimaa
Direktor
Kihnu Kool
+372 56 497 772

[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.kihnu.ee <http://www.kihnu.ee>
  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4xGrSo_gwnb-sAj20Qnfp1k4Ap68f0mhqdQQSV8mbHdjnpiVkMdfkgG1TStSnsSu13D4HBU7CoKggZP>